Tuesday 13 February 2018

Forex 야쿠자 4


Forex 교육.
외환 경험을 크게 향상시키는 무료 교육.
야쿠자 4 외환.
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차단 된 IP 주소.
다수의 HTTP 요청으로 인해 IP 주소가 일시적으로 차단되었습니다. 이 문제의 가장 일반적인 원인은 다음과 같습니다. 상자 또는 화면 이미지를 검색하여 GameFAQ를 검색하는 스크립트 또는 애드온을 사용하여 Google 검색 엔진에 과부하가 발생합니다. & quot; 스크레이퍼 & quot; 또는 "다운로더" 프로그램 자체를 식별하지 못하거나 가짜 헤더를 사용하여 탐지되지 못하게 함 구성을 잘못 작성한 (또는 잘못 작성한) 브라우저 부가 기능을 사용하여 매우 짧은 시간 내에 매우 많은 수의 검색으로 검색 엔진을 과도하게 사용합니다.
아래의 동의 단추를 클릭하여 중지하겠다고 약속하면 지금 연결을 차단하지만 다른 추가 동작이 발견되면 즉시 차단합니다.
이 문제의 원인을 이해하지 못하면 여기로 문의하십시오.

하위.
얍 야쿠자 4 개를 편집하십시오.
야쿠자 4에는 총 62 개의 "하위 영역"이 있으며 나머지는 모두 정리 된 후 63 %가 사용 가능합니다. 이것들은 같은 이름의 메뉴 아래 상태 스크린에 나타나며 본질적으로 사이드 퀘스트입니다. 당신이 메인 게임을 선택하고 여전히 완성하면 서브 스토리를 완전히 무시할 수 있지만, 다양한 서브 스토리를 완성하면 미니 게임의 잠금을 해제하고, 보너스 장비와 경험을 제공하며, 추가 게임 플레이를 제공합니다.
두 가지 임무는 서브 스토리처럼 보입니다. 특히 Kiryu와 Tanimura가 Akaishi와 Kamurocho 자원 봉사단을 다뤘지만 그 총에 실제로 포함되지는 않습니다.
이미 EditLayoff.
1-2 단계에서 키도를 만나러가는 중에이 하위 구역에 대한 전화를받습니다. 이후 Sky Finance로 돌아와 예상 고객 인 Shiohara를 만나십시오. 3 번째 옵션을 얻을 때까지 Akiyama의 테스트를 모두 3 개씩 차례로 제공하십시오.
이후 Shichifuku Street West에서 Paradise Advertising을 찾으십시오. 대통령의 머리 옆에 녹색 화살이 그려져있다. 그와 이야기하고, Shiohara를 Children 's Park에서 찾아서 Angry Ex-Employee를 격파하십시오.
보상으로 인벤토리의 Valuables 탭에 표시되는 5,000XP 및 Action Star 회고록을 받게됩니다. 그것은 3 가지 무기 디자인을 제공합니다.
EditHow 돈 지출.
키도를 만나는 동안 1-2 단계에서이 하위 영역으로 들어갈 것입니다. Shoko Muto는 Sky Finance 북쪽의 Taihei Blvd West에 대한 논쟁에서 돈을 빌려줄 사람이 필요합니다. 그녀의 논쟁이 끝난 후 그녀와 이야기하십시오, 그리고 그녀는 사무실에서 당신을 다시 만날 것입니다.
쇼코와 이야기를 나눈 후, 호텔 지구의 호스트 클럽 인 아담과 쇼와 거리의 르 마르쉐와 스시 진에 간다. 아담에있는 동안 몇 개의 상어를 때려 눕힐 필요가 있습니다. 두 명은 무장합니다. Shoko를 세 곳에서 본 후에 Sky Finance에서 그녀를 만납니다. Protective Amulet과 3000 XP를 받게됩니다.
스카우트 편집.
낮에는, 타이 헤이 (Taihei Blvd)의 클럽 엘리스 (Club Elise) 외곽의 불쌍한 스카우트 (Lame Scout)를 찾으십시오. 이제 3 분의 소녀 전화 번호를 얻는 데 5 분이 걸릴 것이므로 최대한 많은 사람들에게 이야기하십시오. 대화 상자가 열려있는 동안 타이머가 계속 실행 중이므로 다른 사람과 대화하지 마십시오. 그것은 시간 낭비입니다.
질투심 많은 남자 친구를 때려 눕혀야 할 것입니다. 하지만이 시간을 마무리하는 열쇠는 대부분 철저합니다. 머리 위의 녹색 화살표가있는 여성을 찾아 아첨을하십시오. 선택이 나오면 매력적이라고 ​​칭찬하십시오. 시간에 맞춰 도전 과제를 완료하면 5,000 XP를 획득 할 수 있습니다.
EditPimp 내 오타쿠.
1-3에서 시작하여, Taihei Blvd의 Elise 외곽에 Taniguchi라는 남자가 있습니다. 그에게 말을 걸고, 밀레니엄 타워의 남쪽에서 그를 만난다. 그 사람. 잘하지 못한다.
당신이 그를 다르게 옷을 입히는 것을 선호하는 어떤 옵션을 선택하고, 호스티스가 말하는 것을 경청하도록 조언하십시오. Taniguchi가 Shiny Shine으로 당신의 보물을 보상 해줄 것입니다! Love Shine!, 칼리 스틱을위한 두 가지 디자인을 제공하는 잡지.
FX로 편집해라.
1-4의 시작 부분에, 당신은 외화에 투자 할 의심스러운 기회에 대해 이야기하는 Akiyama의 전화를받습니다. 사기를 끌고 다니는 사람들은 도시의 남서쪽 가장자리 인 Senryo Avenue에 있습니다. 너가 이야기를 듣기 위해 들렀던 거리의 사람에게 말해.
계약서에 서명하기로 결정하면 2,000XP를 받게됩니다. 그렇지 않다면, 사기 (Sagi), 회사의 사장 및 그의 깡패들의 무리를 물리쳐야합니다. 이것은 당신에게 조용한 체재하기 위하여 2,000 XP 및 40,000 엔 뇌물 이외에 아주 허약 한 사무용 가구를 가진 많은 사람들을 치는 중대한 기회를 준다.
음식 리포터 편집.
Taihei Blvd. 의 교차점에서 Elise 근처의 East와 Pink St. 에는 길 한가운데에 배가 아파하는 사람이 있습니다. 그를 도와달라고 그에게 이야기하십시오.
이것은 음식 기자 인 아지카와 (Ajikawa)이며 카무로 쵸 (Kamurocho)에서 가장 맛있는 음식에 대한 정보를 가져 오라고합니다. 그때까지, 그는 챔피언 지구의 지구 천사 (Earth Angel)에있는 막대기를 데우고 있습니다.
이 점이 Kanrai와 규슈의 다양한 요리에 대한 기억 테스트입니다. Kanrai에서는 Grade A Sirloin과 Graami A Harami를 추천합니다.
다음에 술집을 방문했을 때 아지 카와는 5 만엔을주고 큐슈에 관한 정보를 원합니다. 그들은 돈까스 (tonkatsu) 스톡을 사용하고 매콤한 알을 곁들인라면을 얹는다. 그에게 많이 말해. 술집으로 돌아 오면 5 만엔과 다이아몬드를 주며 부속 건물을 완주하면 5,000 달러를 받는다.
3 천만 엔의 운명.
Shoko가 "돈 쓰는 법"에서 도움을 받으면, Desperate Man이 New Serena Backlot에 나타납니다. 그 부대원에게 접근하여 부역을 시작하십시오. 당신이 그를 도울 것에 동의 한 후에, 당신이 그의 전화를받을 때까지 몇 분 동안 도시를 돌아 다니십시오. Sky Finance로 돌아가서 3 천만 엔 상당의 서류 가방을 받으십시오.
Taihei Boulevard의 사물함에서 Nishihama를 만나십시오. 웨스트 파크 (West Park)를 따라 가면 극장 광장 (Theater Square) 북쪽의 어린이 공원 (Children 's Park)에서 미키의 친구에게 이야기하십시오. 거기에서 마을의 남쪽에있는 르 마르쉐 (Le Marche)로 가십시오. 도망친 미키가 나타납니다.
지나가는 사람에게 물어 보면 미키가 극장 광장에 갔다는 것을 알게 될 것입니다. 미키가 북쪽으로 갔는지 알아보기 위해 극장 광장의 성난 학생과 이야기하십시오. M 스토어 근처 택시 기사에게 말을 걸어 조금 더 북쪽으로 가면 자동으로 레드 브릭 호텔에 들어갑니다. 골드 플레이트와 5,000XP를 받으려면 니시 하마에서 푸딩을 치십시오.
견습생 수정.
이미 "정리 해고"를 취소 한 후 Sky Finance 외부의 거리로 돌아와 Shiobara를 찾으십시오. 그는 아키 야마의 "제자"가되기를 원합니다. 곧 그 이후에 오는 술취한 사람에게서 코딱지를 치십시오. 5,000XP를 받게됩니다.
외로운 하나.
Kanrai가 "3000 만 엔의 운명"을 완성하면 Akiyama는 Hana 점심을 살 것입니다. Sky Finance에서 그녀에게 컷씬을 가져다주세요.
이제 당신은 "둥근"여자로 누구를 추적해야합니다. 아키야마가 MEB, Theatre Square, Elise, Club SEGA on Nakamichi Street & # 8212;의 네 가지 옵션을 모두 확인하고 각 지역의 사람들과 이야기하십시오.
마지막으로 보이는 곳에서 심술 궂은 소유자에게서 뚱뚱한 소녀를 찾고있는 여주인 스카우트에 대해 듣게 될 것입니다. 가서 5000 XP를 위해 Hana로 데려 와라.
견습생 : 파트 2.
"견습생"을 마치면 극장 광장을 방문하십시오. 아키야마의 경쟁자 중 하나 인 아리마를 만날 수 있습니다. 그와의 만남 후에, Sky Finance로 돌아와 Shiobara와 함께하세요.
M 스토어 건너편에있는 그의 사무실로 가서시오 바라의 이빨을 걷어차주십시오.
EditAkiyama 대 안주인 클럽.
미나미 자와 코미디언과 오랜 고통을 낳은 프로듀서는 시치 후쿠 거리의 MEB에 있으며, 카무로 쵸에서 여주인 장면을 탐험하는 데 도움을 줄 사람이 필요합니다. 그건 분명히 당신이 들어오는 곳입니다.
미나미 자와에 정보를 제공하기 위해서는 최소한 두 번 이상 각 클럽을 방문해야합니다. 한 번 여자 아이의 카드를 얻고 한 번 그 아이를 특별히 요구할 수 있습니다. 그가 원하는 답변 중 일부는 누군가 다른 클럽이 같은 클럽을 방문했을 때 나타납니다. 따라서 다른 캐릭터로 방문하는 것이 좋습니다. Minamizawa는 당신이 그에게 먹이는 모든 정답에 대해 10,000 엔을주고, 당신이 할 수있는 모든 정보를 그에게 주었을 때 5,000 XP를줍니다.
클럽 쥬얼리와 샤인을 몇 번 방문하고 거기에있는 소녀 몇 명을 알게됩니다. Noa는 발레, 닭, 좋은 운전자를 좋아합니다. 교토 출신의 Erena는 야마자키 (Yamazaki) 12 세의 위스키를 마시 며 남자 다운 부자가되었습니다. 리오는 샴페인을 좋아하고 개가 있고 핀업 모델이되기를 원합니다.
아내의 염려를 편집하십시오.
"견습생 : 제 2 부"에서 Shiobata를 다룬 후에는 다음 번에 들렀을 때 Arrisima가 Sky Finance에 나타납니다. 그녀가 떠날 때, Elise로 뛰어서 Arima의 얼굴을 동굴에 넣으십시오. 일단 당신이 그를 떨어 뜨리면, 이 하부 구조는 끝났고, 당신은 비교적 쉽게 5000 XP를 얻습니다.
위조 지폐를 편집하십시오.
이 하부 구조가 시작하려면 "외로운 하나"를 완성해야합니다. 스카이 금융에 돌아 가면서 위조 돈에 대한 소식을 듣고 하야시다를 만난다.
하나의 스케치 사본을 Sushi Gin, Poppo Nakamichi Street, Volcano 및 West Park 근처 노숙자 마을에 가져 가라. 네 곳의 모든 장소를 방문하면 노숙자 친구가 전화하여 Pink Street 주변의 위조지기에게 알려줍니다. 가서 쫓아가.
뉴 세레나 (New Serena)에서 해질녘까지 쉬고 나서 택시를 타고 부두로. 거기에 야쿠자 그룹을 데리고 시민의 의무를 이행하고 5,000XP를 얻으십시오.
편집의 무역.
"아내의 염려"에서 Shiobara의 문제를 다룬 후에는 Tenkaichi Street의 남쪽 끝에있는 그를 공격 할 것이고 Akiyama는 게임에 도전하게 될 것입니다.
그것의 끝을 위해, 거리를 가로 질러 Nicotine Yakuza에 담배를 위 의학에 교역하십시오. 그것을 Nakamichi Street의 Smile Burger 근처의 Nervous Man에게 콘서트 티켓으로주고, Tenkaichi Street의 Celeb Guy에게 택시 승차장으로 가서 명함을받습니다. 비싼 시계를 찾으려면 극장 광장의 유감스럽게도 사람과 카드를 교환하십시오. 10,000XP를 받게됩니다. 하지만 안타깝게도 시계를 지키지 않아도됩니다.
사기범에 대한 편집 조심.
"위조 지폐"를 삭제 한 후 남부 극장가 (Theatre Avenue)로 가서 예리한 옷을 입은 성난 남자를 찾으십시오. 그와 이야기하고, 북쪽으로 가서 다른 불만족 한 고객을 찾으십시오.
허위의 Sky Finance 사무실은 Kamiyama의 무기 상점 근처의 Park Alley에 있습니다. 안에 들어가면 시간이되면 가면을 쓰다듬습니다. 나머지는 일련의 대화 장면 일 뿐이며, 수퍼 고전압 배터리와 5,000XP로 끝납니다.
EditHostess 교육.
오타쿠를 성공적으로 포주 한 후에 엘리스에게 돌아 가라. 미키에 문제가있어 문제를 해결해야 해. 뒤쪽 방에서 그녀를 만나기 위해 외부 직원에게 이야기하십시오.
그녀가 데이트를 좀 더 열어 보라고 조언하고, 데이트의 가장 좋아하는 요리를 부탁하십시오. 또한 가정에서의 분위기를 조성한 다음 지불 할 것처럼 지갑을 꺼내십시오. 5,000XP를 받게됩니다.
부품 파트 2 이전.
연습 부분 18.
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Forex 야쿠자 4
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참고 :이 게임은 Ryu Ga Gotoku 4 : Densetsu O Tsugumono라고도합니다.
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고마 키 소드 (Komaki Sword) : 키류 (Kiryu)와의 검열로 열렬한 행동. 고마 키 반전 : 거북이 : 기류로 앞에서 공격당하는 동안 열띤 행동. Komaki Reversal : Phoenix : Kiryu와 함께 공격당하는 동안 열띤 행동. Komaki Reversal : 드래곤 : Kiryu에서 오른쪽에서 공격당하는 동안 열띤 행동. Komaki Reversal : Tiger : Kiryu와 함께 왼쪽에서 공격당하는 동안 열띤 행동. 고마 키 (Komaki) 무장 해제 권총 : 키위 (Kiryu)의 타니 무라 (Tanimura, Kiryu)와 권총으로 적 근처에서 열띤 행동. 고마 키 (Komaki) 무장 해제 샷건 : 타 니무라, 키류와 함께 산탄 총으로 적과 가까운 HEAT 액션. 코 마키 무장 해제 검 : 비무장 상태에서 적의 공격을받으며 타 누무 아, 기류와 함께 검을 휘두 릅니다. 고 마키 헤드 크러셔 (Komaki Head Crusher) : 키류 (Kiryu)로 무릎 높이 플랫폼 근처의 적을 잡는 동안 열렬한 행동. 고 마키 드래곤 킹 (Komaki Dragon King) : Kiryu와 함께 코 마키 패리 (Komaki Parry)와 적을 때린 후 열렬한 열기로 행동.
Two For One (Forward) : 열정 액션 Saejima, Kiryu와 함께 다른 적을 가까이에 적을 잡는 동안 행동. Two for One (Back) : 열정 액션 Saejima, Kiryu와 함께 다른 적을 공격 한 적 근처에서 적을 잡아라. Swinger : Kiryu Saejima와 함께 적의 다리를 움켜 쥐고 열띤 행동. Swinger : Wallbanger : Kiryu, Saejima와 함께 벽 근처에서 적의 다리를 움켜 쥐고있는 열띤 행동. Swinger : Pole Smasher : Kiryu, Saejima와 함께 극 근처에서 적의 다리를 움켜 쥐고 열띤 행동. 페이셜 (Face) : 키예우 Saejima와 함께 허리 높이 플랫폼 근처에서 적의 다리를 움켜 쥐고 열띤 행동. Crash Test Dummy : Kiryu Saejima와 함께 차의 후드 근처에있는 적의 다리를 움켜 쥐고있는 열띤 행동. Brain Masher : Kiryu Saejima와 함께 다른 적 근처의 적을 잡아라. (Saejima의 건강은 깜박이고, Kiryu는 적열해야한다.) Faceplant : Kiryu Saejima와 적을 붙잡는 열 활동 (Saejima의 건강은 깜박 여야합니다. Kiryu는 빨갛 열에 있어야합니다). 드롭 슬램 (Drop Slam) : Kiryu Saejima와 함께 적의 뒤를 잡는 열 활동 (Saejima의 건강은 깜박 여야합니다. 쓰러 뜨림 : 써지마, 키류와 함께 건강이 빨간색으로 깜박이는 동안 세 명 이상의 적의 적을 잡는 열 활동.
비터 (Beater) : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 함께 한 손으로 무기 (쇠 지렛대, 교통 콘 등)를 사용하는 HEAT 액션. Umbrella Neckbreaker : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 우산을 사용한 열기구. Pro Bowler : R1을 누른 상태에서 Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 볼링 공이있는 적과 마차 보울 사이에 거리가 있으면 삼각형을 누릅니다. Chugalug : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 신비한 액체 (다양한 장소와 거리에서 볼 수있는 GP)로 열렬히 행동하십시오. 핀 쿠션 : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 주사기 (다양한 장소와 거리에서 볼 수있는 GP)를 사용한 HEAT 조치. 짠 눈물 : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 함께 소금으로 열렬히 행동하십시오 (다양한 장소와 거리에서 볼 수 있습니다). 굽기 공지 사항 : 아키 야마, 세지 마, 타니 무라, 키류와 함께 휴대용 스토브 (다양한 장소, 웨스트 파크 및 스트리트 싸움 GP에서 볼 수 있음)로 열원 액션. 치과 : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 함께 펜치 (다양한 장소에서 볼 수 있고 길거리 GP에서 볼 수 있음)로 열렬히 행동합니다. 매니큐어 : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 함께 공격 할 때 펜치로 삼각형을 누르십시오 (다양한 장소와 거리에서 볼 수 있습니다 GP). 로프 번트 : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 함께 적 뒤에있는 로프로 삼각형을 누르십시오 (까다로운 일이 될 수 있습니다. 다양한 장소와 거리에서 볼 수 있습니다 GP). Dagger Stab : 단검으로 열병합 (Kiryu는 Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 벽 및 플랫폼 단검을 수행 할 수 있습니다.) Stunner : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu의 스턴 총열로 열기. 지명 타자 : 야구 방망이, 철제 파이프 또는 Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu가있는 배너로 열렬히 행동하십시오. Fore !: Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu가있는 골프 클럽에서의 열정적 인 행동. 장대 공격 : Saejima 아키야마 (Akiyama, Saejima)와 폴암 (polearm)을 사용한 열병합. 헬멧 회전 : 맥주 상자, 도라 볼, 아키야마, Saejima, Tanimura, Kiryu와 컴퓨터 moniters와 열 조치. 로터스 직원 : 기류가있는 장대 높이뛰기 액션. 해머 어택 (Hammer Attack) : Kiryu Saejima와 함께 해머로 가열 작용. 사인 공격 : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu의 광고 기호로 열 공격. 드롭 어택 (Drop Attack) : 아키야마, 세지 마, 타니 무라, 키류와 자전거를 타면서 두 손으로 무거운 물건을 들고 열렬히 행동하십시오. Smasher : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 자전거 바퀴와 같은 작은 양손의 물체로 열처리. Nunchaku 공격 : Kiryu를 가진 nunchaku를 가진 열 활동. Tonfa 공격 : 열 Kiryu와 함께 tonfa로 작업. Tonfa Abuser : 타니 무라 (Tonimura)와 함께 톤파 (tonfa)를 이용한 열처리. 칼리 어택 (Kali Attack) : 칼리 (Kali)와 함께하는 열기 행동은 기류 (Kiryu)와 붙어 있습니다. 칼리 학대자 : 칼리가있는 열렬한 행동은 아키야마와 붙어 있습니다. Brass Knuckle Combo : Saejima와 너클을 사용한 HEAT 액션. 스틱 마스터 (Stick Master) : 다임 무라 (Tanimura)와 폴암 (polearm)을 사용한 열렬한 액션. 헤비 리프터 (Heavy Lifter) : 세제마 (Saejima)와 모터 사이클 및 배럴과 같은 거대한 무기를 사용한 열띤 행동.
특수 블레이드가 움직입니다.
블랙 연 날리기 : 키예우 세지마 (Saejima, Kiryu)와 함께 검을 들고 적에게 공격을 받으면서 검을 들고 열띤 행동. Raging Bull Blade : Kiryu Saejima와 함께 검을 들고 적으로부터 멀어지는 검열 (열 지어 내야한다.). 춤추는 고양이 : 칼리 스틱을 사용한 열렬한 행동과 키루우와 적과의 거리. 니트 칼리 (Niten Kali) : 키리 (Kiryu)와 함께 빨간 열에있는 동안 칼리 (Kali)를 사용한 열렬한 행동. 해머 찰싹 때기 : 해머가있는 HEAT 액션, 적군은 Saejima, Kiryu와 벽 근처에 있습니다. 늑대 블레이드 : 기류로 4 명 이상의 적을 향해 달리는 동안 단검으로 열렬한 행동.
벽 분쇄기 : 아키야마, 타니 무라, 키류와 함께 벽 근처에 적. 뒤쪽 분쇄기 : 뒤에서 적을 잡아라. 타니 무라와 함께 벽 근처, 키류 (Kiryu는 그것을 전진시킬 수있다.). 헤드 크러셔 (전방) : 아키야마, 세지마, 타니 무라, 키류와 함께 허리 높이 플랫폼 근처에서 적을 잡아라. 헤드 크러셔 (뒤쪽) : 아키야마, 세지마, 타니 무라, 키류와 함께 허리 높이 플랫폼 근처에서 뒤에서 적을 잡아라. Pole Smasher : 아키 야마, 세지 마, 타니 무라, 키류와 함께 극이나 steet lamp 근처의 적을 잡아라. Throwdown : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu로 옥상에서 적을 가까이 잡습니다. 엉덩이 분쇄기 : 아키야마, 세지 마, 타니 무라, 키류와 함께 난간이나 벤치의 가장자리 근처에있는 넉넉한 놈을 잡으십시오. 척추 크래커 : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu로 난간이나 벤치 근처에서 적을 잡습니다. 울타리 강판 : 칼리지에서 반지의 가장자리 가까이에있는 적을 Saejima, Kiryu와 (과) 일치시킵니다. Fence Kicker : Kiryu, Saejima와 일치하는 colloseum의 링 가장자리 근처에서 적을 잡습니다. Guardrail Crusher : 적이 난간 근처에있을 때 삼각형을 누릅니다. Akiyama와 (고급 수 있습니다). 폴 크러셔 (Pole Crusher) : 적이 아키야마 (Akiyama)가있는 장대 또는 가로등 근처에있을 때 삼각형을 누릅니다. Wallbanger : Saejima로 벽 근처의 적을 잡을 수 있습니다 (진보 가능). 벽 스매셔 : 적을 아키야마 (Akiyama)가있는 벽 근처에있을 때 삼각형을 누릅니다 (고급 수 있습니다).
Punisher : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 함께 적이 떨어졌을 때 삼각형을 누릅니다 (Akiyama와 Kiryu가 진행할 수 있습니다). Punisher : Weapon : HEAT Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 함께 적을 때 작은 양손 무기로 행동. Punisher : Crusher : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 적을 무너 뜨릴 때 무거운 양손 무기로 열띤 행동. Punisher : Stomper : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu와 적을 공격 할 때 한 손으로 무기를 가열합니다. Punisher : Kicker : Akiyama, Saejima, Tanimura, Kiryu에서 적을 아래로 내리면 한 손으로 무기를 발동합니다. Punisher : Knuckles : Kiryu, Saejima와 함께 적과 너클이 장착 된 열병합 액션. Punisher : Hammer : Kiryu Saejima와 함께 해머가 장착 된 적과 적을 공격합니다. Beatdown : 적의 기동이 해제되고, Saejima, Kiryu와 함께 건강이 빨간색으로 깜박이는 경우 HEAT 동작. Facelift : 적을 Saejima, Kiryu와 함께 일어나고있는 동안 가열 액션. Armbar : 적을 Tanimura와 함께 일어나고있는 동안 가열 액션.
연기가 나기 : Kiryu로 담배를 피우는 동안 열을 가하는 행동 (담배를 피우기 위해 D 패드를 누르십시오). 콤보 스톰프 (Combo Stomp) : 상대 팀이 Saejima와 일치하는 태그 팀에서 적을 잡는 동안 HEAT 액션. Flying Knees: HEAT action while partner grabs an enemy from behind in tag team matches with Saejima. Falling Knee: HEAT action while partner grabs an enemy in tag team matches with Kiryu. Jumping: HEAT action when guardrail seperates you and an enemy with Akiyama, Kiryu. Pole Dancing: HEAT action while running towards an enemy while drunk with Akiyama, Kiryu. Rolling: HEAT action while doing a forward roll (double tap X towards enemy) with Kiryu. Self Destruct: HEAT action while being attacked by an enemy with a heavy two handed weapon with Kiryu. Hurling: HEAT action while being grabbed by an enemy with Tanimura, Kiryu. Reversal: HEAT action while being knocked down with Tanimura, Kiryu. Drunken Tackle: HEAT action while distanced from an enemy while drunk with Kiryu. Terror: HEAT action while running towards four or more enemies with Kiryu. Ultimate: HEAT action near a knocked out enemy while in red heat (floating stars around their head). Triple strike: HEAT action while running at three or more enemies with Akiyama. Nutcracker: HEAT action while being attacked from behind with Akiyama. Comeback Kick: HEAT action when guard is broken with Akiyama. Power Clothesline: HEAT action while enemy bounces off the floor (Square, full charged Triangle combo works best; can be advanced) with Saejima. Bell Ringer: HEAT action when enemy bounces off the wall (can be advanced) with Saejma. Ultimate Smasher: HEAT action near a guarding enemy with Saejima. Arrest: HEAT action near an enemy writhing in pain on the ground with Tanimura. Combo I: HEAT action after a Square, Triangle combo (can be advanced) with Tanimura. Combo II: HEAT action after a Square(2), Triangle combo (can be advanced) with Tanimura. Combo III: HEAT action after Square(3), Triangle combo (can be advanced) with Tanimura. Combo IV: HEAT action after Square(4), Triangle combo (can be advanced) with Tanimura. Combo V: HEAT action after Square(5), Triangle combo with Tanimura. Ball and chain: HEAT action while armlock is applied (can be advanced) with Tanimura. Guillotine Heel: HEAT action while grabbing an enemy near another enemy with Tanimura. Essence of Arm Dragging: HEAT action while parrying with Tanimura. Skull Crusher: HEAT action while grabbing an enemy from behind with Tanimura. Disarm: HEAT action while being attacked by an enemy with a one handed weapon with Tanimura. Wakeup Call: HEAT action while picking up a face up enemy with Kiryu. Taunt: HEAT action while taunting an enemy with Kiryu. Trophies.
Successfully complete one of the following tasks to get a trophy:
History Buff (Bronze): View all Reminiscences from YAKUZA to YAKUZA 3. 4 Substories (Bronze): Complete or finish four substories. 20 Substories (Bronze): Complete or finish twenty substories. 40 Substories (Bronze): Complete or finish forty substories. Gourmet of Kamurocho (Bronze): Order something at least once at each restaurant. Way of the Key Master (Bronze): Open five coin lockers. The Joy of Gifting (Bronze): Have a hostess wear a present you give her. After-Work Hookup (Bronze): Have a hostess invite you on an after-work date. Fashionista (Bronze): Gather at least one outfit from each category in 'Hostess Maker.' Business Card Hunter (Bronze): Receive business cards from all hostesses, including ones you train in 'Hostess Maker.' Emblem Collector (Bronze): Collect ten emblems from survivors during gang encounters. Star of the Coliseum (Bronze): Acquire the title 'Star of the Coliseum.' Master in Training (Bronze): Have one of your apprentices win the Rookie Tournament in 'Fighter Maker.' Weapon Master (Bronze): Create one or more weapons for each weapon category. Revelation Seeker (Bronze): Acquire three Revelations. VIP Member (Bronze): Become a VIP member at the massage parlor. Table Tennis Pro (Bronze): Smash the ball three times in one match. The Human Jukebox (Bronze): Sing all songs at karaoke. Hat Trick (Bronze): Achieve a hat trick in darts. First Carom (Bronze): Win the first point in Four-Ball pool. Boiled Turkey (Bronze): Achieve a turkey in bowling. Novice Gambler (Bronze): Play all non-casino gambling games. Casino Rookie (Bronze): Play all casino gambling games. Welcome to SEGA (Bronze): Play all minigames at Club SEGA. Way of the Pachinko King (Bronze): Obtain the trophy prize in pachinko. Shogi Promotion (Bronze): Achieve a promotion in shogi. Seven Pairs (Bronze): Collect two of each different tile pattern in mahjong. Captain Two-fer (Bronze): Successfully hit two panels at once at the batting center. Mr. Outdoors (Bronze): Golf and fish five times each. Walking Bank (Bronze): Possess 10,000,000 yen or more. Kamurocho Iron Man (Bronze): Traverse 100 kilometers or more. Kamurocho Stampede King (Bronze): Knock over 100 people you pass by. Memo Master (Bronze): Collect all Memos in the Pause Menu. Heir to the Powerful (Silver): Max out all characters to level 20. Indomitable (Silver): Clear Normal Mode without reverting to Easy Mode. Akiyama Award (Silver): Earn 1,000,000 yen playing as Akiyama. Saejima Award (Silver): Purchase five hand guns playing as Saejima. Tanimura Award (Silver): Acquire 10,000 casino points playing as Tanimura. Kiryu Award (Silver): Destroy 100 weapons you pick up playing as Kiryu.
Additionally, there are ten secret trophies:
Part 1 Cleared (Bronze): Clear Part 1 of the story. Part 2 Cleared (Bronze): Clear Part 2 of the story. Part 3 Cleared (Bronze): Clear Part 3 of the story. Part 4 Cleared (Bronze): Clear Part 4 of the story. Kamurocho Tree Hugger (Bronze): Pick up 20 pieces of trash around the city. Heir to the Ultimate (Silver): Clear all Ultimate Skill missions. Thank You (Gold): Clear the Finale. Heir to the Legend (Gold): Clear Extra Hard Mode. Amon Defeated (Gold): Defeat Amon and get through all the substories. Platinum Trophy (Platinum): Acquire all trophies in the game.
Scroll down to read our guide named "FAQ And Walkthrough" for Yakuza 4 on PlayStation 3 (PS3), or click the above links for more cheats.
The Premium Adventure option is available when you complete the game. It basically takes you back into the world so you can free roam and complete anything you’ve missed. It is possible to get this final Substory before this point but it’s likely you won’t have the requirements until this point. In order to get this Substory you have to complete EVERY other Substory with Kiryu.
SAVE. Save before you do this fight. It’s long, frustrating and very difficult. If you fail and don’t want to keep trying your options are to reload or quit, so be sure to save directly before the fight.
You will get a series of messages on your Pager. Following that take a Taxi to the Bullfighter Arena.
This fight is probably the most difficult in the game. You want to bring a full inventory of items that heal as much as possible and provide as much Heat as possible. You fight a single enemy with about 8 bars of HP and a cannon that fires single shot, area of effect explosions and a beam blast that is a one hit kill. The only solution I found to defeating the Mysterious Man, So Amon, is the Super Spicy Knife – which you can buy if you’ve discovered the recipe.
Hit him once with the knife, that sets him on fire and knocks him to the floor. Switch to another stance and hit him with Triangle while he’s down to build up Heat. Once you have 1-1.5 bars of Heat, switch back to the knife and use Triangle for a stabbing attack. Rinse and repeat.
Halfway through the fight he loses the cannon and switches to a similar fight style to Mr Shakedown. Items will be dropped from a helicopter, avoid them as best you can. Sometimes a small bottle that will drop, grab that and you will become invincible.
ALL RIGHTS to SEGA for Yakuza 4 and the Yakuza series.
Yakuza 4 continues the story of the Yakuza in Kamurocho. Normally centered on Kazuma Kiryu, Yakuza 4 features four main protagonists.
Part 4 of the game follows the hero of the series, Kazuma Kiryu.
Recorded in original 720p but at 60fps with a 60mbps bitrate. Edited and rendered at 720p60 with a 15-20mbps depending on length. Most chapters and side missions will be split into two parts due to length. Side missions, which occur in between these story segements, have been separated out and are uploaded after the main story segments.
A freelance writer and digital artist, operator of this website. My name is James Schumacher, and I hold a degree in Game Art & Design (BoFA) from the Art Institute in Portland. My passions are gaming, music, books, film and my friends. Select Photography to see some of my latests photos, with more found at 500px and Viewbug. Currently you can find much of my game reviews mostly at Only Single Player onlysp. I am available for freelance writing work, as well as for image and graphic editing.
ALL RIGHTS to SEGA for Yakuza 4 and the Yakuza series.
Yakuza 4 continues the story of the Yakuza in Kamurocho. Normally centered on Kazuma Kiryu, Yakuza 4 features four main protagonists.
These are various side missions available to Saejima during the final chapter of his individual story, part 4.
Recorded in original 720p but at 60fps with a 60mbps bitrate. Edited and rendered at 720p60 with a 15-20mbps depending on length. Most chapters and side missions will be split into two parts due to length. Side missions, which occur in between these story segements, have been separated out and are uploaded after the main story segments.
A freelance writer and digital artist, operator of this website. My name is James Schumacher, and I hold a degree in Game Art & Design (BoFA) from the Art Institute in Portland. My passions are gaming, music, books, film and my friends. Select Photography to see some of my latests photos, with more found at 500px and Viewbug. Currently you can find much of my game reviews mostly at Only Single Player onlysp. I am available for freelance writing work, as well as for image and graphic editing.
Yakuza 4 forex mission.
Yakuza 4 (EUR) PS3 ISO Download for the Sony PlayStation 3/PS3/RPCS3. Game description, information and ISO download page.
A STOCK TRADER’S MISSION STATEMENT AND GOALS. Written on November 15, 2010 by David in Battlefield Preparations, Battlefield Strategy, Crosshairs Wisdom.
or aka "Like a Dragon 4: Successor of the Legend"(龍が如く4 伝説を継ぐもの) Ryū ga Gotoku 4: Densetsu o Tsugumono, is a video game developed and published.
Yakuza 4 is single player, third-person, Action-Adventure game exclusively for play on PlayStation 3. The fourth localized US release in the gritty Japanese Yakuza.
Missionforex. 111 likes · 1 이것에 대해 이야기. Missionforex is the ideal place for all your forex trader needs! With fast shipping, low prices,
Mar 30, 2012 · Yakuza 4 wiki at IGN: walkthroughs, items, maps, video tips, and strategies.
Mar 30, 2012 · Substories - Yakuza 4: There are a total of sixty-two "substories" in Yakuza 4, with a sixty-third available once the others have all been cleared.
Nov 22, 2012 · Yakuza 4 42kGaming; 77 videos; 4,826 views; Yakuza 4: The Kitty Cat Mission by 42kGaming. 14:50. Play next; Play now; Yakuza 4: Leave My Bums Alone!
Mar 24, 2011 · Yakuza 4 Substories Checklist By: BreadSkin and yewjhin86 If you felt compelled to join the forum as a result of this guide, please give me a referral upon signing up.
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For Yakuza 4 on the PlayStation 3, GameFAQs presents a message board for game discussion and help.
Yakuza 3 Players Say A Lot More Was scores of the game's side missions. In chapters 3 and 4 of Yakuza 3 Players Say A Lot More Was Cut Than Hostess Bars. Luke.
Yakuza 4 PlayStation 3 walkthrough and guide at GameSpy - Check out the latest walkthroughs and guides for PlayStation 3.
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This post has not been edited by the GamesBeat staff. Opinions by GamesBeat community writers do not necessarily reflect those of the staff.
It has always bothered me that Yakuza 3 and Yakuza 4 were both released with little fanfare to a mostly indifferent gaming community.  That’s not to say that they weren’t adequately covered or reviewed, both games have scored relatively well on Metacritic after all, but there has been a decided lack of conversation about these games after their release. 
I’m hoping to remedy that by taking an in-depth look at Yakuza 4.  I won’t be reviewing the game in the traditional sense, since there are dozens of those already.  Instead, I’m going to take a more comprehensive and focused look at the game, touching on the aspects of the game that I’d like other games to emulate.
A couple of caveats: 
1)      I consider the Yakuza games to be RPGs rather than open world sandbox games.
2)      There will be broad spoilers in order to address the game in more than simple platitudes.
Location, location, location.
Let’s start off with a simple one.  The mainline Yakuza games stand out because they are set in Kamurocho, a fictionalized re-imagining of the glitzy entertainment district of Tokyo known as Kubukicho.
As one of the few RPGs set in the “real” world, the player is immediately grounded in a relatable reality.  Even if you don’t know a thing about Japan, you’ll still feel comfortable in Kamurocho because of the assumptions about the real world that you bring into the game.  For example, you would it take for granted that body armor protects you from bullets or that sake will get you drunk.  The game doesn’t need to teach you about the effects of a specific potion or the properties of a particular type of armor.
The setting also grounds the story, because the player expects some sense of verisimilitude when walking through the Tokyo streets.  When characters die, they die – you don’t have a mage with you that can cast a resurrection spell.  Suddenly a combat system that some might consider to be a mundane brawler becomes as exciting as a combat system that features giant swords or laser guns because anyone can imagine how painful it would be to be thrown head-first into a brick wall.
It would be remiss of me to ignore the Grand Theft Auto games, even if they aren’t RPGs, but all that really needs to be said is that the Yakuza games aim to be more faithful to reality than the GTA games.  The Yakuza games aren’t trying to satirically represent violence in Japan, and so at no point will you walk through Kamurocho killing civilians or police officers.  That’s not to say that Yakuza isn’t free of its own goofiness – every few moments, someone will try to mug you – but it’s a far cry from the extremely violent and perhaps sociopathic reality found in the GTA franchise.
A story that deserves to be rated “M”
Perhaps the strongest aspect of the Yakuza games has always been their stories.  It would be disingenuous for me to say that the games are devoid of some of the strange plots and plot twists that are prevalent in JRPGs (and Japanese popular culture as whole), but the payoff for suffering the whiplash of a dozen surprising betrayals are stories that are mature and written for adults.
Indeed, I’ve always found it ironic that while RPGs are held up as the genre of games that have the strongest stories, most RPG stories are ultimately forgettable genre fiction that would barely stand up against the latest SyFy Original film.  These are games that demand 30-100 hours of your attention for a story that serves only as an excuse to perform a series of fetch quests.
The Yakuza games feature stories that serve a greater purpose than to provide context for gameplay.  Ranging from very broad themes such as family and honour to very specific themes like the American “colonization” of Okinawa, Yakuza has always tried to explore a wide range of ideas that tries to create a level of discourse not found in the typical RPG story.
Saejima, Kazuma, Akiyama and Tanimura.  Each character explores a different theme.
Yakuza 4divides the game up into four very specific themes and issues that are relevant not only to its native Japanese audience, but to wider audience as well.
Akiyama’s story explores the issue of class and class mobility in Japan.  There’s a tension between his natural ability as a banker to amass millions of dollars and the social pressures that conspire to strip away his personal fortune.  As someone who doesn’t believe in the hierarchical nature of class, Akiyama is perfectly willing to subvert the system by giving interest free loans to anyone who can prove their self-worth as productive members of society.  For Akiyama, wealth isn’t something you are born into; it is something you earn. Saejima’s story delves headfirst into the issue of family, both in terms of his relationship with his biological sister and in terms of his relationship with his adopted family, the Tojo clan.  Not only is he torn between serving the Tojo clan and protecting his sister, his loyalty to both families is manipulated by outside forces, leading to the tragic circumstances at the end of the game.  Yet, despite the suffering filial piety brings him, Saejima remains forever faithful to the Tojo clan. Tanimura’s story addresses the issue of race.  Race and racism has always been an issue that has cropped up in the Yakuza games:  Korean gangs were an integral part of Yakuza 2 and Yakuza 3 introduced Chinese gangs.  But Tanimura’s story deals with race within Japan.  As such, Tanimura’s chapter begins by introducing the player to a secret section of Kamurocho that only foreigners (Chinese, Korean, Thai, Vietnamnese, etc) are allowed into.  We find out that he goes out of his way to protect a community that is largely invisible to the Japanese, from children orphaned by the deportation of their parents to women who are sexually abused by their Japanese employers and pimps. Kazuma returns, and as always, his story touches on the issue of duty and obligation.  In Yakuza 3, Kazuma retired from the Tojo clan to run an orphanage in Okinawa.  And while he gets pulled back into the business, at the end of the Yakuza 3 it is clear that he is happy to live out his life in peace.  Of course, he becomes embroiled in yet another grand conspiracy involving the Tojo clan and is forced to return to Tokyo yet again.  It becomes clear to Kazuma that, as much as he wants to leave the life of a yakuza behind, he is the only one that is capable of bearing the burden of running such a large organization.
Of course, there’s much more to Yakuza 4 than those four themes, but that should give you a taste of what the game tries to say about contemporary Japanese life.   The Yakuza games have always been mature, but not because of the bloody violence or random bouts of sexuality.  No, they’re mature because they treat players like adults and don’t presume to talk down to them.
Side quests that matter.
Perhaps the cardinal sin of many RPGs is that the side quests have very little bearing on the story.  At their worst, they are procedurally generated and provide nothing more than busy work in exchange for experience points and some trash loot.
In Yakuza 4, the side quests are as important as the main storyline, providing meaningful character development for the game’s four protagonists.  These aren’t the one-off companion quests found in BioWare games either; rather, they are multi-chapter arcs that develop naturally alongside each character’s main thread.
For example, Tanimura’s side quest chain leads to a revelation that ultimately explains why he would empathize with the exploited migrant labourers living in a Tokyo ghetto.  Yes, he’s one of the few “good” cops in the game and it’s only natural to have him sympathize with a group of people who have been forgotten by the rest of society, but when the story chain resolves itself, Tanimura’s own identity is called into question.
It’s very clear that these quests are deliberately written and crafted, providing more than the economy/item/experience time sinks that is found in side quests in other games.  You’re not completing these quests in order to get the Purple Sword of Swordery +10 – you’re doing them to find learn more about the four main characters.
Linearity is not a bad word.
Perhaps the greatest complaint that many reviewers will have about an RPG – and perhaps games in general – is that they are “too linear”.  Chris Kohler jokingly called Final Fantasy XIII a modern remake of Pac-Man, decrying the straight path that the game forced players to take for the majority of the game.
Now, the Yakuza games aren’t strictly linear per se.  The claustrophobic linearity of a game like Final Fantasy XIII is mitigated by the open nature of Kamurocho.  Rather, the Yakuza franchise’s linearity is found in its main storyline.  Unlike popular, contemporary WRPGs, Yakuza eschews player choice and agency in its storytelling:  You’re not pulling the right trigger to be evil or selecting options on a dialog wheel, nor are you selecting from a vast array of missions and finishing them in any order that you would like.
The trade off is simple:  A strictly defined and linear narrative gives the writers and designers the ability to carefully craft a story and characters that appeal to the player in the tradition of stage plays or films, but the player loses the agency of being able to control the narrative.
I’m not necessarily arguing that dialog/story trees are inferior to a well written but linear narrative; all I want to suggest is that a game that guides you through specific narrative beats still has a place in 2011.  Both Yakuza 3 and Yakuza 4 were able to manipulate me into being emotionally invested in the characters, much like a well produced television show or a film, and the payoff is that these were the only games in recent memory where I was genuinely moved to tears. 
Femme fatales never bring good tidings…
Perhaps these are “cheap” or “easy” tears, a product of relying on 20th century storytelling techniques that have nothing to do with gameplay.  But this “outdated” mode of manipulation gave me an emotional incentive to finish these games.  Suddenly, I was more invested in the outcome of the story than I’ve ever been when playing a single player RPG – and certainly that’s what all game designers hope for when their game ends up in the hands of players.
Finally, let’s touch on the open world aspects of Kamurocho.  Realizing that cutting content from Yakuza 3 was a big mistake, Sega rightly decided to localize as much as possible for Yakuza 4.  As such, the amount of content found in Yakuza 4 is staggering:  there’s a golf mini-game, a baseball mini-game, a bowling mini-game, a side-scrolling shooter, pachinko, pool, darts, mahjong, shogi, western and Japanese gambling games such as black jack and cee-lo, hostess dating, hostess training, MMA fighter training, and combat training.  Quite frankly, it’s possible to spend dozens of hours playing the game without actually touching any of the narrative content.
But perhaps the most important part of this variety is that it is strictly optional.  While you are encouraged to explore the game world and play some of these mini-games, you are never forced to do so.  As such, the game never grinds to a halt just because you are unable to learn the rules of mahjong or hit a ball in the batting cage – the game almost always offers you a way to continue the game without playing these mini-games.
Take a break at the batting cages.
What this does is allow the player to control the pace of the game.  If you want to simply experience the game’s main narrative, it’s possible to play the game without playing any of the mini-games or even the side quests. If you feel like you need a break from the combat or just want a breather from the story, you can easily find a diversion without having to look outside of the game. 
It’s a perfect balance between being overwhelmed with choice and not having any choice at all.  While this might be standard fare for an open world game like Grand Theft Auto or Saints Row, most RPGs simply don’t have this amount of variety.  If you are not sold on and invested in the combat mechanics, the gameplay can become boring real fast.
For a game of such breadth and depth, there’s certainly a lot more that I could write about.  But I wanted to cover these five points because I think they are the best parts of game design that Yakuza 4, and the Yakuza franchise as a whole, brings to the table.  In many ways, the game is fairly old fashioned – it’s linear, relies on cutscenes, includes dozens of optional mini-games and has characters that are unambiguously good or evil – but it is these same qualities that makes the game standout in a genre that is almost as crowded as the first person shooter space.
RPGs can be so much more than vehicles for the standard science fiction or fantasy storylines that are so common these days.  They can tell stories which are relatable and realistic, they can be deep without being pandering, and they can be exciting without simply repeating the same combat mechanics over and over again.  In a year of Dragon Age 2 and The Elder Scrolls V: Skyrim, it’d be very easy to overlook Yakuza 4.  But I hope I have made a case for why it is a game that is worth playing and why other game designers should pay attention to it.
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Made in less than a year with the same engine as Yakuza 3, you'd be forgiven for thinking Yakuza 4 would be a rehash or a lazy update. The similarities are plain to see; there's not much to differentiate the teeth-smashing, limb-snapping combat or fastidiously detailed setting from its predecessor's, at first glance. The differences, though, particularly the introduction of three new characters with which to roam the neon-lit streets of fictional Tokyo, have a huge impact on a series that's notoriously resistant to change. It's a notable improvement.
Practically everything that was true of Yakuza 3 also applies to Yakuza 4, which makes it rather difficult not to . Its visual representation of Japan is astonishingly accurate, and though its endless series of street-brawls and bizarre side-missions can hardly be called a true-to-life portrayal of everyday life in Tokyo, the game does offer a fascinating insight into Japanese attitudes and melodramatic storytelling culture - right down to the institutionalised sexism, unfortunately, but we'll get to that. It'll fulfil your Japan fantasies, even if those fantasies merely involve actually winning something from a UFO machine.
But Yakuza 4's four-character structure completely changes the pacing, turning the game from a soup of open-world tasks interspersed with six hours of cut-scenes into a structured, episodic story. The Yakuza series' enduring problems - irritating random battles, ponderous story, repetitiveness and lack of direction - are mostly alleviated by the variety that four different characters bring to the fighting system and plot. It's a bit of a revelation.
The story, as always, involves a lot of sinister suited gangsters in boardrooms and dead bodies and enormous piles of money and topless men fighting. But each of the four characters has his own story, too, and these are actually far more interesting. The game's divided into five parts, one for each character, and a final chapter where they all come together, letting you switch between them. It feels like four smaller Yakuza games in one.
There's no shampoo or Gatsby hair-wax in prison.
Kiryu Kazuma makes his return after Yakuza 3's cliffhanger ending, but only after about fifteen hours. First you're introduced to Shun Akiyama, a homeless dude turned moneylender with a maroon suit and an excellent sense of humour. (All loan companies in Japan are essentially run by the mafia, by the way, in case you're wondering why a charming finance man spends so much of his time kerb-stomping gangsters.) Taiga Saejima is an enormous mafia man who's just escaped from prison, having supposedly killed 18 people in a ramen bar in the eighties, and is the star of the game's best and most shocking cut-scene. Masayoshi Tanimura is a young ex-cop.
All of them have their ties to the yakuza, and to the main plot thread, but it's their individual back-stories that you find yourself caring about. Ryu ga Gotoku, as the series is known in Japan, involves an awful lot of watching - hours and hours of it - and previously it was possible to get weary of the story's complicated mafia families and hostess-bar fights and incessant smoking, however well-shot and acted the cut-scenes were. Having four different plot threads caters far more effectively to people with normal attention spans, and Akiyama and Tanimura particularly are much less boring personalities than staid, responsible Kiryu.

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